Sort by
Sort by

Производи

Компанијата Nestlé поседува повеќе од 2.000 светски и локални брендови и продава повеќе од 360 милијарди порции храна и пијалоци во повеќе од 189 земји секоја година. Најдете повеќе информации за поединечни брендови во прикажаното мени.

„Една од најважните мисии на компанијата Nestlé е да обезбеди урамнотежена исхрана на своите потрошувачи и да им помогне да усвојат здрави навики уште од мали нозе. Како светски лидер во производството на храна и пијалоци, Nestlé е свесен и за својата еколошка одговорност. Во согласност со долгорочните цели за одржлив развој, компанијата работи на подобрување на поздрав живот за 50 милиони деца и на обезбедување помош и подобрување на животниот стандард за 30 милиони луѓе.

Компанијата Nestlé, исто така, активно се бори против климатските промени, со покренување иницијативи за постигнување нулта нето стапка на емисии до 2050 година, на пазарите каде што работи. Во 2010 година, Nestlé влезе во обврска да спречи уништување на шумите, во која се наведува дека производите на компанијата нема да се поврзуваат со уништување на шумите, а во 2020 година започна едукативна кампања наречена „Избери зелено“, со цел да ја подигне јавната свест за важноста од намалување на количината на искористена вода, можноста за повеќекратна употреба на пластика и управување со отпад, со посебен акцент на отпадот од храна“.

„Nestlé континуирано инвестира во иновациите на своите производи и производствени процеси. Најзначајните реновирања се во категориите житарки за појадок Nestlé, каде шеќерот е намален за над 40%, а главната состојка се интегралните житарки и кулинарската палета MAGGI, со намалена содржина на сол, како и Супер супите збогатени со витамини Б6. , Б12 и Ц.

Фокусот на компанијата Nestlé е и на суровините базирани на растителни протеини, кои се дел од палетата GARDEN GOURMET. За да поттикне здрава исхрана, Nestlé го создаде ВегеПорција (VegePortion) – водич за јадење повеќе растителна храна. Без разлика дали јадете месо или сте вегетаријанец, веган или флекситарец, ВегеПорцијата ви помага да подготвите здрав појадок, ручек и вечера со сите потребни макронутриенти.

Nestlé се погрижи и за здравите прехранбени навики на најмладите, создавајќи за нив НутриПорција (NutriPortion) - Чинија за правилна исхрана, која едноставно ги прикажува соодветните количини на секоја група на храна за двата главни оброци: ручек и вечера.

Како светски лидер во производството на храна и пијалоци, компанијата Nestlé ги слуша потребите на своите потрошувачи, со кои работи заедно со цел да создаде одржлива и здрава иднина“.