Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Пудинг од житарици и овошје

Ако сакате да уживате во вкусен и брз појадок, тогаш пудингот од житарици е совршен избор за вас.
puding
• КОЛИЧИНА: 2 порции
• ПОДГОТОВКА: 15 минути
• ТЕЖИНА: Лесно

Потребни состојки
• 90g житарици за појадок Nestlé Fitness
• 230ml млеко
• една банана
• малку мед
• една рака од вашето омилено овошје
• 2 лажички чиа семе (по желба)

Како се подготвува?
1. Во мала тава сипете 230 ml од вашето омилено млеко и малку загрејте го. Млекото може да биде соино или бадемово.
2. Додајте ги омилените житарици Nestlé Fitness и мешајте полека додека не се апсорбира течноста.
3. Откако ќе ја тргнете тавата од оган, испасирајте половина банана и додајте ја смесата во житариците. Ова ќе му даде богата текстура на вашиот пудинг. Ако сакате, можете да додадете две лажички чиа семе која е добра за здравјето и одлична за појадок.
4. Украсете со своето омилено овошје, како малини и јагоди, половината преостаната банана или парчиња јаболко, а потоа додајте малку мед.

Податоци за нутритивна вредност по порција
• Калории 248,5kcal
• Протеини 12,1g
• Масти 4,4g

• Јаглехидрати 22,6g