Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Нарушувања на дигестивниот тракт и важноста на растителните влакна

Баш она што се случило во текот на празниците кога цело време сте уживале во кулинарските задоволства. Ама бидејќи вашата исхрана не била урамнотежена, вашиот дигестивен тракт страдал. Сте се вратиле на работа, а работните денови не се ни малку пријатни. Освен тоа, сте имале толку многу работа што сте заборавиле да направите пауза или да се хидрирате. Мислевте дека можете да работите од дома, но имате некои важни состаноци кои не смеете да ги пропуштите.
mama i dete piju sok

Сѐ што треба е да го регулирате дигестивниот тракт. Посетете го вашиот лекар или фармацевт и тој ќе ви препорача кое е најдобро решение за да закрепнете и да останете со семејството: Nestle Optifibre. После тоа, ќе бидете како нови!

Причини за нарушувања на дигестивниот систем

Брзото и хаотично темпо на живот создава многу нездрави навики: консумирање брза храна поради недостаток од време за готвење, седечки начин на живот, многу акумулиран стрес во текот на денот, самолекување. Ова се некои аспекти кои влијаат на рамнотежата на дигестивниот систем.

Нарушувањата на дигестивниот тракт се појавуваат во повеќе облици. Може да се манифестираат како болка во долниот дел на стомакот, надуеност, запек, дијареја или во форма на гасови и киселини.

Оние аспекти кои може да изгледаат безначајно, всушност се од големо значење за правилно функционирање на дигестивниот тракт. Поради тоа, во секојдневниот живот треба да се земат предвид неколку важни фактори.

Фактори кои предизвикуваат нарушувања на дигестивниот тракт

Седечкиот начин на живот најчесто се појавува поради многу брзиот начин на живот. Немате доволно време за спорт, но тој би требало да зазема важно место на вашата листа на приоритети. Недостатокот на движење доведува до неколку здравствени проблеми кои влијаат на квалитетот на дигестивниот систем. Поради тоа, метаболизмот забавува, како и циркулацијата на крвта. Започнете со некоја физичка активност и секојдневно занимавајте се со спорт барем 30 минути. Бидејќи време секогаш е малку, движете се повеќе во текот на секојдневните рутини, одете на работа со велосипед или пеш, качувајте се по скали, станувајте од столицата додека разговарате на телефон.

Недоволно внесување течности

Течностите се неопходни за правилно варење и апсорпција на хранливите состојки од храната. Намалениот внес на вода и други течности резултира со запек. Пијте околу два литри течност дневно за правилно варење.

Исхраната сиромашна со влакна е главна причина за нарушување на системот за варење. Овошјето и зеленчукот кои се богати со влакна не би требало да изостанат ниту еден ден од вашата чинија. Експертите препорачуваат да се консумираат 5 парчиња овошје и зеленчук дневно, што претставува количина која обезбедува добар дел од дневната потреба за влакна.